Користувацька угода

Даний документ має характер публічної оферти відповідно до статей 633, 641, 642 глави 53 Цивільного кодексу України і є еквівалентом "усної угоди". Згідно з чинним законодавством України, він має відповідну юридичну силу.

ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ

  • BusFamily, який є зареєстрованим і діє відповідно до вимог держави, виступає в ролі посередника та надає послуги з бронювання (надалі - Постачальник).
  • Клієнт, яким може бути фізична чи юридична особа, що робить замовлення та оплачує послугу, включаючи пасажирське перевезення та багаж, навіть на користь третьої сторони, уклали Публічну Оферту (надалі - Угода) з таким змістом:

1. ПРЕДМЕТ УГОДИ

  1. Згідно з цією Угодою, Перевізник зобов'язується здійснити послуги з перевезення Клієнта та його багажу (надалі - Послуга) згідно із обраним Клієнтом маршрутом, визначеним датою і часом відправлення. У свою чергу, Клієнт зобов'язується передоплатити вартість Послуги.
  2. Бланк бронювання (або електронний квиток), виданий Клієнту, є невід'ємною частиною цієї Угоди і служить свідоцтвом про укладення Угоди та Договору перевезення між Перевізником та Клієнтом. Номер Маршрутного листа пасажира генерується ПК та є унікальним номером цієї Угоди.
  3. Підтвердження бронювання формується автоматично та є актуальною інформацією про бронювання (або електронний квиток), у програмі «BusFamily» за адресою https://busfamily.com.ua/ (далі веб-сайт).
  4. Бланк бронювання (або електронний квиток) не надає права на користування Послугою і має бути обмінений Перевізником на квиток або посадковий талон.
  5. При проведенні процедури бронювання та/або оплати Послуги Клієнт автоматично висловлює згоду з усіма умовами цієї Угоди, включаючи положення щодо обробки особистих даних.
  6. Термін прийняття публічної оферти не обмежений.

2. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН

  1. Права Постачальника
    • Вносити зміни до умов надання Послуги, включаючи можливість переоформлення або повернення коштів за невикористані послуги, передбачається шляхом попереднього розміщення інформації в програмному комплексі.
    • Відмовлятися надавати пояснення з питань, що не входять до компетенції Агента або вважаються комерційною, державною, банківською чи іншою формою таємниці.
    • Відмовлятися від проведення безкоштовного бронювання або анулювання здійснених безкоштовних бронювань для груп, що складають більше ніж 3 особи, з можливістю здійснення попередньої оплати.
  2. Обов'язки Постачальника
    • Забезпечувати Клієнта актуальною інформацією щодо надання Послуги.
    • Здійснювати повернення Клієнту оплачених Постачальнику коштів у випадку помилки або невиконання зобов'язань, пов'язаних з діями Постачальника.
    • Надавати консультації Клієнту щодо питань, які виникають при використанні Послуг, таких як оформлення замовлення, умови переоформлення та повернення бронювання.
    • Дотримуватися конфіденційності інформації, що надійшла від Клієнта.
  3. Права Клієнта
    • Вимагати збереження конфіденційності стосовно інформації, яка подається при попередній оплаті та бронюванні.
    • Звертатися для отримання консультацій з питань, що виникають при використанні послуг, таких як оформлення замовлення, умови переоформлення та повернення бронювання пасажира.
    • Отримувати своєчасну інформацію щодо будь-яких змін у графіку руху, скасування рейсу та інших обставин, що безпосередньо впливають на Клієнта, за умови, що Постачальник знає про ці зміни.
  4. Обов'язки Клієнта
    • Надавати вірну і необхідну інформацію для оформлення замовлення.
    • Провести перевірку наданої інформації в Підтвердженні з метою визначення правильності вказаних даних.
    • Знаходитися на місці відправлення, вказаному у підтвердженні, за 15 хвилин до вказаного часу відправлення.
    • Здійснити оплату за надані послуги.
    • Представити документи, які підтверджують особу Клієнта, при обміні підтвердження (бронювання) на квиток або посадковий талон.

3. УМОВИ І ПОРЯДОК ОПЛАТИ

  • Клієнт має здійснити оплату послуг Перевізника на 100% передплатою, яка може бути виконана готівкою або безготівковим розрахунком через банківську картку.
  • Вартість послуги формується на основі фактичної вартості, тарифів, зборів та податків, з урахуванням винагороди третьої сторони, що бере участь у укладенні цієї Угоди. Ця вартість вказується в Маршрутному листі пасажира.
  • Сума коштів, яка включає в себе збори і податки, вартість послуги з урахуванням винагороди третьої сторони та Агента, учасники яких беруть участь у укладанні цієї Угоди - не повертається.

4. ТЕРМІН НАДАННЯ ПОСЛУГИ

  • Інформація про маршрут, дату, час відправлення та прибуття відображається у (бронюванні).
  • Закінчення надання послуги фіксується при прибутті до кінцевого пункту, визначеного у (бронюванні).

5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

  1. Клієнт несе відповідальність за:
    • Надання неправдивих даних при оформленні Послуги та Перевезення.
    • Забезпечення необхідних документів (закордонний паспорт, віза, поліс страхування та інші) для перетину кордонів інших держав.
    • Своєчасне прибуття на зупинку, зазначену в підтвердженні (електронному листі), та оплата послуг перевезення. Клієнт повинен знаходитися на вказаній зупинці не менше, ніж за 15 хвилин до вказаного у підтвердженні часу.
  2. Постачальник несе відповідальність за:
    • Подання неправдивих даних у програмному комплексі при оформленні Послуги.
    • Здійснення бронювання Перевезення відповідно до запиту Клієнта.
    • Надання своєчасної та точної інформації щодо Послуги та Перевезення.
  3. Звільнення від відповідальності Перевізника:
    • За відхилення від розкладу та несвоєчасну подачу транспортного засобу, що виникли внаслідок непереборної сили (включаючи, але не обмежуючись погодніми умовами, заторами на дорогах, діями державних органів і т.д.), а також дій самих пасажирів, що впливають на виконання зобов'язань, або інших обставин (технічні несправності автобуса на шляху до місця відправлення), які Перевізник, незважаючи на вжиті заходи, не міг передбачити і уникнути.
    • За нездійснення бронювання або помилки, що виникли внаслідок непереборної сили (включаючи, але не обмежуючись погодніми умовами, некоректною інформацією та/або помилками у програмних комплексах, які використовує Перевізник, діями державних органів будь-яких країн, а також діями самих Клієнтів, які впливають на виконання зобов'язань) або інших обставин, які Постачальник, незважаючи на прийняті заходи, не міг передбачити і уникнути;
    • За речі, залишені або забуті в салоні автобуса.
    • При проблемах, що виникають у пасажира з державними інстанціями у зв'язку з документами (паспорт, візи, страховка і т.д.) або вмістом багажу пасажира.
    • За будь-які збитки, що виникли у пасажира в результаті злочинної діяльності будь-якої приватної особи, включаючи інших пасажирів, учасників руху або екіпажу.
    • За витрати, що виникли у пасажира внаслідок несвоєчасного прибуття до пункту призначення.

6. Врегулювання конфліків сторін

  • Розгляд всіх суперечливих питань відбуватиметься за умови подання письмової заяви, яка передається поштою або факсом. Досудовий порядок вирішення спору є обов'язковим.
  • Сторони будуть вирішувати всі суперечливі питання, розбіжності або претензії, що можуть виникнути щодо цієї Угоди або її виконання, шляхом переговорів.
  • У випадку, якщо Сторонам не вдасться досягти згоди шляхом переговорів, зазначені суперечливі питання будуть підлягати вирішенню відповідно до чинного законодавства України.

7. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

  • У всіх питаннях, які не були врегульовані в тексті цієї Угоди, Сторони діють відповідно до чинного законодавства України.
  • Кожна Сторона підтверджує та гарантує іншій Стороні, що вона має необхідну дієздатність, а також всі права і повноваження, необхідні і достатні для укладання та виконання Угоди відповідно до її умов.
  • У випадку внесення змін до цієї Угоди, її призупинення або припинення її дії, Постачальник зобов'язаний забезпечити надання всіх послуг, за які Клієнт вже заплатив, або повернути відповідні кошти, якщо на той момент вони перебувають у розпорядженні Постачальника.

Конфіденційність і захист інформації

Предоставляючи свої особисті дані компанії "BusFamily", Відвідувач Сайту/Користувач/Клієнт надає згоду на їх обробку, включаючи просування товарів і послуг, а також передачу особистих даних третім особам, які залучені для виконання зобов'язань перед відвідувачем сайту/Користувачем/Клієнтом в рамках Публічної оферти.

Відвідувач Сайту/Користувач/Клієнт надає згоду на отримання від "BusFamily" транзакційно-тригерних повідомлень, інформаційних повідомлень, а також новинних і маркетингових повідомлень. Частота отримання повідомлень залежить від факторів і дій Відвідувача Сайту/Користувача/Клієнта, проте "BusFamily" зобов'язується вживати розумних зусиль для того, щоб забезпечити, щоб Відвідувач Сайту/Користувач/Клієнт не отримував надмірну кількість розсилок.

У випадку, якщо Відвідувач Сайту/Користувач/Клієнт бажає відмовитися від отримання розсилки, йому достатньо клікнути на посилання "Відмовитися від розсилки" внизу електронного листа. Опція відписки завжди доступна в нижній частині кожного email-повідомлення і реагує на запити відвідувачів сайту/Користувачів/Клієнтів про відписку від отримання повідомлень при зверненні до служби технічної підтримки за адресою info@busfamily.com.ua.

Відвідувач Сайту/Користувач/Клієнт несе відповідальність за інформацію, надану компанією "BusFamily" на Сайті у загальнодоступній формі.

Кожному номеру телефону, який Користувач вказав під час оформлення бронювання, призначається ідентифікатор - ID. Це унікальний набір символів, за допомогою якого можна ідентифікувати Користувача в системі бронювання для ефективної обробки замовлень (зокрема, для ведення історії замовлень) та звернень до системи Користувача. ID – НОМЕР може передаватися третій стороні без згоди Користувача (наприклад, у Google Analytics) для ідентифікації користувача, який відвідує сайт з різних пристроїв. Користувач може відмовитися від присвоєння йому ID – номера, звернувшись за адресою електронної пошти info@busfamily.com.ua.

ФАЙЛИ COOKIE

Зазначений вами сайт, busfamily.com.ua, використовує файли cookie. Ці файли є стандартом галузі і використовуються різними веб-сайтами для полегшення доступу користувачів до конкретних веб-сайтів. Вони також надають інформацію, яка використовується для забезпечення цікавого контенту для користувача та виконання інших функцій, таких як адміністративні функції облікового запису та інші адміністративні завдання.

Важливо відзначити, що файли cookie не можуть завдати шкоди системі або файлам комп'ютера. Лише веб-сайт, який передав конкретні файли cookie, може читати, змінювати чи видаляти ці файли.

Якщо Користувач не бажає отримувати інформацію, яка збирається за допомогою файлів cookie, більшість браузерів пропонують різні опції. Це може включати видалення існуючих файлів cookie, автоматичне відхилення нових файлів cookie або можливість вибирати між відхиленням чи прийняттям конкретних файлів cookie для комп'ютера. Для отримання деталей про цю функцію, Користувач може звертатися до інструкцій використання свого конкретного браузера або скористатися вікном довідки.